top of page
Image by Kelly Sikkema

Pulitica di rimborsu

A nostra pulitica di ritornu è e prucedure

POLITIKA DI RITORNU
Ultima aghjurnata 8 di settembre di u 2021

Grazie per a vostra compra. Speremu chì site felice cù a vostra compra. Tuttavia, sè ùn site micca cumplettamente cuntentu di a vostra compra per qualsiasi mutivu, pudete rinvià à noi per un rimborsu cumpletu o un scambiu. Per piacè vede quì sottu per più infurmazione nantu à a nostra pulitica di ritornu. Per infurmazione nantu à l'infurmazioni persunali, per piacè vede u nostru  pulitica di privacy.

RITORNI

Blissful Faith Incorporated hè sustinutu da una garanzia di rimborsu di 30 ghjorni! Per u prucessu di ritornu, l'articuli devenu esse tornati in 30 ghjorni da a data di compra. Tutti l'articuli rimbursati devenu esse in cundizioni novi o cum'è novi, cù tutte e etichette è etichette originali attaccati (se l'articuli acquistati venenu cù tag).

PROCESSU DI RITORNU

Per rinvià un articulu, cuntattate u serviziu di u cliente à customer_service@blissfulfaithblog. com. Generemu un ritornu per voi. Dopu avè ricivutu a cunferma di u ritornu, imballate l'articulu in u so imballaggio originale cù prova di compra è mandate u vostru ritornu à l'indirizzu seguente:


Attn: Returns Blissful Faith Incorporated 12110 Business Blvd Ste 6 PMB 246 Eagle River AK 99577

Nota: se un articulu hè scaricabile (documenti cum'è i schedari PDF, etc.) include in u vostru email u titulu di l'articulu è aghjunghje una prova di compra.

RIMBORSI

Dopu avè ricivutu u vostru ritornu è inspeccionatu a cundizione di u vostru articulu, prucederemu u vostru ritornu. Per piacè permette almenu 14 ghjorni da a ricezione di u vostru articulu per processà u vostru ritornu.

Eccezzioni

Per i prudutti difettosi o danneggiati, cuntattate u USPS o UPS.

DUMANDE

Sì avete qualchì quistione nantu à a nostra pulitica di ritornu, per piacè cuntattateci à: customer_service@blissfulfaithblog.com.

Avemu bisognu di u vostru sustegnu oghje!

bottom of page